نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3300
-
الف
+

با «ارمیا قاسمی» معلم فداکار سریال «کوبار» بیشتر آشنا شوید

در این گزارش با «ارمیا قاسمی» بازیگر نقش «ستار امیدوار» در سریال «کوبار» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «ارمیا قاسمی» بازیگر نفش «ستار امیدوار» در سریال در حال نشر «کوبار» در 25 میزان (مهر) سال 1368 در شهر تهران است.

ارمیا قاسمی

وی بازیگری را به صورت حرفوی در سال 1394 بابازی در سریال «آسپرین» در نقش «آریا »شروع کرد، این بازی تجربه خوبی برای او به ارمغان آورد چرا که با بازیگران مشهوری مانند «مجید صالحی»، «شقایق دهقان»، «زیبا بروفه»، «علی انصاریان»، «بابک نوری» و «مهسا باقری» همبازی شد.

ارمیا قاسمی

دومین تجربه بازیگری «ارمیا قاسمی» در سریال «کوبار» به نویسندگی «فریدون حسن پور» بوده که در سال 1397 ساخته شد و بازیگرانی چون زنده یاد «سیروس گرجستانی»، «پژمان بازغی»، «ترلان پروانه»، «مهران غفوریان»، «پیام دهکردی»، «مهران رجبی»، «رحیم نوروزی»، «مهرداد فلاحتگر»، «مهشید مرندی‌کهن»، «نگین معتضدی»، «امیر نوری»، «مجید پتکی»، و «مینا نوروزی» در آن ایفای نقش داشتند.

داستان سریال «کوبار» در مورد معلمی جوان با بازی «ارمیا قاسمی» است که برای آموزش دادن به روستا می‌رود و در این روستا با عشق و علاقه فراوان به کودکان راه و رسم زندگی را آموزش می‌دهد که در این مسیر دشوار با اختلافات مختلفی روبرو می‌شود.

این هنرمند جوان ایرانی همچنین در سال 1393 در فلم سینمایی «عین شین قاف» به کارگردانی «قاسم جعفری»  ایفای نقش داشته است.

ارمیا قاسمی

گفتنی است، سریال «کوبار» با هنرنمایی «ارمیا قاسمی» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر